Maybe I am a bit blonde.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Merel Mostert - WaarBenJij.nu Maybe I am a bit blonde.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Merel Mostert - WaarBenJij.nu

Maybe I am a bit blonde..

Door: Merel Mostert

Blijf op de hoogte en volg Merel

08 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Halloootjes Wsup gangster followerss

Het is weer zo ver..verslag 3 moet toch echt gepost worden! Jeetje wat een interessant leven heb ik ineens zeg. Haha het is een tijdje geleden dat ik zoveel heb geleerd in zo’n korte tijd. Best interssant zeg maar enzo..toch..of niet naja whatever.

Het was dan eindelijk zover, ik mocht mijn poses gaan showen in een ijsberen pak. Holy SHIT, dat was heet. Het stormde en het regende, maarr ik had het HEET. Toen ik in dat pakkie liep met 1 van m’n collega’s Kwamen er ook net straat artiesten langs, dus mocht ik ook nog is even m’n dance moves laten zien. Op de grond draaien en hakkend mensen laten tekenen voor saving the arctic is toch best intensief hoor. Haha. Na een uurtje zweten mocht ik dan gelukkig m’n pakkie uit en jahoor.. ik kreeg ook een blad in m’n handen geduwd en moest maar gaan proberen of ik handtekenigen kon regelen. In het begin een beetje..ehhh..ik wilde bijna het woord onzeker gebruiken maar dat is niet echt het woord wat ik zoek haha. Maar na wat struggling ging het me aardig af, en had ik er evenveel als de beste campaigner. 5 kantjes in een uur dat zijn 50 handtekeningen, mwauhaha save that freaking arctic mann! Ik moet zeggen dat het verbazingwekkend was, hoe onaardig mensen kunnen zijn. Ik ben zelfs uitgescholden toen ik in m’n berenpakkie liep haha. Toch het was wel erg leuk voor mezelf om een beetje m’n praatskills te verbeteren en dus erg leerzaam. En ‘s avonds lekker pizza gegeten met m’n collega’s was een prima einde van de dag.

Verder zijn de weken gewoon erg hectisch door die klote Russen. Op dit moment zijn alle 30 charged for Piracy. Best heftig want dat zou betekenen dat ze 15 jaar in een Russische cel zouden mogen zitten, geen pretje dus. Daarom is het ook hier 1 grote chaos aangezien er 2 kiwi’s tussen zitten. Zoveel mogelijk regelen (vluchten naar Wellington, afspraak Russische Ambassade, berenpakkies weer tevoorschijn toveren, zijn nu ffe de prioriteit).

Maar hey, de weekenden zijn altijd spannend, dus ik zal jullie niet langer in spanning houden. Vorige week op vrijdag lekker wezen stappen, en zaterdag vrij weinig uitgevoerd, (beetje ruzie gezocht met Glenn ;) ) haha. Op zondag hebben we met z’n 5en een autootje gehuurd en zijn we naar Piha gereden, dit is aan de westkust..wat een facking avontuur, luister en huiver..

Chris,1 van m'n Hollandse matties, en ik zaten al dik een uur te wachten op onze chaffeurs, en de frustratie werd groter en groter. Ik stond buiten al op de uitkijk, toen Chris gierend van de lach naar buiten kwam om me te vertellen dat ze allang voorbij waren gereden en een stukje verderop op ons stonden te wachten.. dus wij met onze spulletjes naar die auto slenteren, werd de deur opgegooid, met het moment van ‘Hoi en wie ben jij dan wel en wat sta je voor m’n auto blik’. Oftewel, dit waren niet de mensen die wij hadden verwacht in dat autootje. Lekker bezig chris! Maargoed, Eenmaal op weg, was het echt super mooi, we reden door een oerwoud en het was echt prachtig, ergens op een berg zijn we gestopt en hebben we een stukje gewandeld, wat echt verdomde koud was trouwens! Toen we eenmaal in de auto zaten en Chris als laatste instapte, en riep Ready to Go, konden we op weg… totdat Merel een helder momentje kreeg, haar vinger in de lucht stak en zei’ UH..de achterbak staat nog open?! Haha wat een kneuzen zijn we ook..
naja, wij weer een stukje verder gereden, nog meer mooie plekjes gezien en nog ergens gestopt met een prachtig uitzicht op Piha Beach..jaja we waren er dus bijna.. Er bleek alleen ergens daar een waterval te zijn, maar voor ons was het nog een raadsel.

Dus wij zijn maar lekker doorgereden naar het strand, over zwart zand gelopen, wat echt heeeerlijk warm was, over rotsen geklauterd en heel veel mooie foto’s gemaakt. Het was jammer dat het steeds later op de middag werd en we nog steeds niet hadden gegeten.. Grumpy Merel is nog niet tevoorschijn gekomen, dus het kwam allemaal goed! Na wat te hebben gegeten werd het tijd voor de terugweg, en JAHOOR we zagen het bordje van de waterval, dus onze geweldige navigator..Merlijn ging ons wel de weg wijzen..haha toen we op de plek aankwamen, leek het verdacht veel op de plek waar we al waren geweest..je raad het al, de waterval was NET om het hoekje, waar wij daavoor NET niet hadden gekeken.. serieus het was een geweldige blunderdag. Maar toch nog die prachtige pauper waterval gevonden en toen konden we met een gerust hart naar huis. Piha was echt een prachtige plek om te bezoeken, en zo kon ik er weer tegenaan voor weer een week Greenpeace. Ik kan je echt vertellen dat de weken voorbij vliegen!
Het is nu mijn 6e week en het voelt af en toe alsof ik echt gister nog op Schiphol met dikke tranen stond, haha.

Verder heb ik afgelopen weekend een rust weekend ingelast, wat eigenlijk bedoelt was niet te drinken, dat is niet gelukt, maar in ieder geval niet wezen stappen ! Op zaterdag naar Sylvia Park geweest met Chris en weer wat top blunders beleefd. Verkeerde bus instappen, verdwaald raken terwijl de shoppingmal voor je neus staat, niet gecheckt hoelaat de laatste bus terugging en dus een halfuur naar de volgende bushalte moeten lopen om dan alsnog een uur te moeten wachten, en zo waren nog wat kleine foutjes.. na een slopende zaterdag, was het dan op zondag heerlijk om op het strand te liggen, Bakermat op te zetten als een stelletje associale Hollanders en proberen bruin te worden! Ik kan dus wel bevestigen dat ik nog steeds aan het genieten ben, op m’n stage en in m’n vrije tijd! Komende weekenden staan er gelukkig wat tripjes op de planning zoals, surfen, black water raften en naar verschillende mooie plekken! Woopwoop, zo vliegt de tijd voorbij en is het zo alweer kerst en kan ik EINDELIJK Glenn weer zien!jeeeeej:)

Lieve mensies, ik hou jullie op de hoogte!
Cheerios! En tekenen he, voor Greenpeace;) Dikke poemels!

woops nog een x m'n adres want was een nummer vergeten haha

Merel Mostert
21 whitaker Place
Empire building 1910 C
Auckland

  • 08 Oktober 2013 - 10:48

    Frau Swiebel:

    Lekkerding ben je ook!! X

  • 08 Oktober 2013 - 11:08

    Daan Bartels:

    Klinkt aantrekkelijk! Cool hoor enjoy!

  • 08 Oktober 2013 - 21:19

    Rebekka Mostert:

    klinkt inderdaad knap blond cheese:)

  • 08 Oktober 2013 - 22:26

    CHRIZZ:

    Voor de cola fabriek;

    ''We kunnen in iedergeval cola halen"

    "Waar dan?!" xD

  • 10 Oktober 2013 - 03:34

    Janice:

    Heerlijk Meer! Keep up de blunders.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Merel

Stage in Nieuw-Zeeland gek

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 17277

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 03 Februari 2013

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: